Torsdagen den 1 september

2011-09-01 @ 16:45:09

Idag kom jag hem ganska tidigt, klockan tjugo över tre landade jag hemma. Tidigt för mig, eftersom jag annars brukar komma hem antingen halv sex eller halv sju. Så jag har gjort det sista på engelskan och jag kommer att åka iväg och träna ikväll, eftersom jag känner att jag har all tid i världen idag. Känns skönt. Imorgon är det fredag, igen, och jag hoppas jag är piggare denna helg än vad jag var förra helgen. Det är väl knappast troligt, men vi kan ju hoppas.
Vi har endast engelska (tre timmars lektion) och svenska (90 minuters lektion) imorgon så vi slutar vid 14.00 och jag hoppas jag kommer hem lika tidigt imorgon som jag gjorde idag.

Slut pratat, nu blir det att piggna till och tagga träning! Hörs.


världens snyggaste..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0