Lördagen den 3 september

2011-09-03 @ 13:15:56

Hej alla glada som ledsna.
Hela min förmiddag har gått till att städa mitt rum och toaletterna, öppnat min mattebok & stängt den lika fort,
lyssnat på fin musik & ätit en fettig lunch. Min lördag började väl lite små roligt & inte kommer det bli så
mycket roligare framåt kvällen heller. Jag har bestämt att stanna inne ikväll också, jag har fortfarande
ingen lust att göra något. Basta, tvmys & sånt med familjen låter mer lockande ikväll.
Men jag ska också försöka röra på mig idag, springa en kort runda eller liknande. Bara för att.
Imorgon väntas fotbollsmatch, inget annat är planerat.

See you.


mamma & jag i london -2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0