Lördagen den 10 september

2011-09-10 @ 10:43:24
Dagen började med att jag vaknade upp och hade en STOR spindel på min vägg. Mysigt värre.

Spindeln fick pappa ta hand om, både mamma och jag tittade på lite rädda sådär. Tack att spindeln inte kröp ner i min säng tillsammans med mig, aaaah! Jag tog kort på mitt nya "husdjur" så jag lägger upp bilden någon vacker dag. Idag är det lördag och jaaa, fortfarande inga planer verkar det som. Eftersom ingen vet vart vi ska hålla hus.
Men det kanske lutar mot att vara hemma denna helg också, vara pigg till imorgon då jag både ska springa och spela match. Jag får se hur det blir, allt löser väl sig framåt kvällen.
Innan kvällen ska jag hinna med att plugga lite matte samt engelska och också springa svängen som jag ska springa imorgon, så jag inte irrar bort mig imorgon på loppet. Annars ser väl denna lördag ut som alla andra lördagar förutom det som överraskade mig imorse. Usch.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0