Fredagen den 9 september

2011-09-09 @ 09:26:53
Idag har jag sovmorgon, börjar sent som 12.30. Dock blir det att ta ett tåg vid elva, så jag sov till åtta.
Men jag är faktiskt väldigt pigg & det är sånna här dagar som uppskattas. En lektion & slutar två.
Då blir det att gå på stan i Norrköping en stund, ska köpa en kjol som jag blev förälskad i igår när jag var på stan.
Sen ikväll ska jag bara vara hemma och lägga mig skapligt. Lördag blir det antagligen lite festligheter, men det visar sig. På söndag blir det att springa kurortsloppet, plus att spela fotbollsmatch direkt efter. Skaplig stressig dag det kommer bli. Ska också hinna med att plugga lite, men det kanske jag gör när jag kommer hem från skolan idag så jag får det gjort. Skönare det än att sitta i helgen.
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt tills bussen går 10.20 till stan.

Kommentarer
Postat av: Daniellaa

fin blogg

kolla in min blogg,



http://daniellaabackstrom.blogg.se/

:)

2011-09-10 @ 10:23:09
URL: http://daniellaabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0