för kärlekens skull

2011-09-28 @ 19:08:06
Hej alla ni som läser!
Denna onsdag har varit lite uppochner. Jag har känt mig trött, äcklig, trög, irriterad och allt som hör till. 
Ingen höjdar dag kan jag väl säga. Tycker mamma ska komma hem och muntra upp mig lite snart!
Annars sitter jag just nu och skriver på min labbrapport lite smått och ska snart läsa min engelska bok. Känns som den aldrig tar slut även fast jag har mindre än halva boken kvar. Skulle egentligen ut och springa idag, men eftersom tåget hem blev försenat en hel halv timme och morfar var tvungen att hämta mig kände jag mig inte sugen alls.
Inget bra inlägg, usch, vill att denna dag ska ta slut. 
(det enda som kan göra mig på bättre humör just nu är ......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0