15 oktober

2011-10-15 @ 15:36:08
Igår var en fin kväll. Jag bjöd min bästavän på restaurang och bio. Vi såg filmen En dag, en otroligt fin film.

Denna lördag började med att hålla på i trädgården tillsammans med mamma. Vi åkte med uppsamlaren och tog upp löv, sen så rensade jag ogräs på vår lilla gång. Annars jag har bara pluggat, stort prov i mikrobiologi på torsdag.
Det krävs att börja i tid för att jag ska klara det, tar tid att förstå och få in nya saker i huvudet. Men det ska nog gå det här! Ikväll kommer saknade Elin hem till mig, vi ska mysa framför film och sedan sover hon över. Vi har en hel del att prata om iallafall. Ska bli himla mysigt. 
Imorgon är det söndag och då blir det pluggdag samt lite kalas för farfar.
Nu ska jag sätta fart att städa rummet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0