14:42 - Sol, sol, sol.

2011-05-30 @ 14:49:15

Solen skiner och jag kom precis in efter att ha solat en stund samtidigt som jag pluggade matte.
Fick dock huvudvärk så jag fick gå in och nu har jag duschat av mig och känner mig hyffsat fräsch.
Jag ska vila en stund framför OTH och sedan fortsätta jobba matte en stund.
Prov på onsdag och jag måste få bra.
Imorgon är det en kort skoldag, vi har kretslopp (redovisningar) sedan är det bara nationella i engelska.
Sista nationella provet i ettan, skönt att ha det avklarat iallafall. Bara tvåan och trean kvar nu då!

Ska sätta igång OTH nu. Gå ut i solen ni andra.


bild från i fredags. Från vänster, Malte - Jag - Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0