Torsdag 9 juni 2011

2011-06-09 @ 17:23:03

Oj, det är redan torsdag & jag är ledig imorgon!
Sedan går jag skolan på måndag och sedan tar jag sommarlov lite innan alla andra på skolan.
Dagarna bara flyger förbi och snart kommer jag få ett välbehövligt sommarlov!
Jag har bara en uppsats kvar och ett botanik prov på måndag. Sen är jag fri!
Idag är det dags för träning och det ser jag framemot. Har inte tränat på hela veckan, fyfy.
Imorgon är också mamma ledig så vi ska städa och fixa inför studenten som min bror tar på lördag.
Jag ska också försöka bli klar med uppsatsen så jag inte behöver sitta hela helgen.
Men det är väl bara tänka att efter helgen och måndag är jag ledig. Jag tror jag klarar mig!

Nu blir det att byta om och ta en macka. Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0