Torsdag 2 juni 2011

2011-06-02 @ 10:19:22

Godmorgon, dock har jag varit vaken sen halv nio imorse.

Jag kände att jag behövde gå upp tidigt för att hinna allt jag ska göra idag.
Jag har hunnit med att städa lite i huset, ta undan saker och damma. Ska strax dammsuga.
Jag hoppas verkligen att himlen spricker upp till kvällen för just nu är det monligt.
Men enligt smhi så ska det bli kanon väder till kvällen. Får väl be till gud.
Om jag hinner ska jag också hänga med mamma till stan för att handla det sista till ikväll.
Men det visar sig om jag hinner. Jag har ju en hel del kvar att göra.

Nu måste jag sätta fart igen.


jag, linda, linda, julia. tyvärr är inte sofie med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0