Tisdag 21 juni 2011

2011-06-21 @ 14:38:28

Grattis Felicia på din dag!

Solen har äntligen hittat hit och jag har suttit och läst min bok i solen en stund.
Jag läser Jessica Anderssons bok om hennes barndom och hennes liv. Den är faktiskt väldigt bra.
Imorse körde jag somsagt Zumba och det gick bättre idag än vad det gjorde igår, det är störtkul!
Det blir att köra det imorgon bitti också. Ikväll är det dags för fotbollsträning för min del.
Ska bli kul att komma ut på planen igen efter en veckas ledighet utan någon träning alls.

Nu ska jag ut & försöka fota lite i trädgården.
Kommer tillbaka sedan med bilder förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2011-06-21 @ 15:02:57
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Hejsan hejsan! ♥



Veckans blogg är avslutad. Kika in och håll tummarna för att det blev just DIN blogg :)



Ps. Skoj att du anmälde dig.

2011-06-22 @ 11:51:05
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0