Onsdag 29 juni 2011

2011-06-29 @ 22:56:08

Jag har nu lagt mig i sängen för några avsnitt av SATC.
Drog ju iväg till stranden imorse ganska tidigt och jag kom hem senare på kvällen vid halv åtta.
Jag har alltså varit på stranden från ungefär halv tolv till halv sex. Alltså 6 timmar.
Resultatet blev bränd tjej! Trodde ju att jag skulle klara mig eftersom jag smörjde in mig.
Nej, attans inte klarade jag mig heller. Alla vi tjejer är nästan brända nu.
Imorgon drar vi dit igen, dock lite senare än vad vi gjorde idag för att inte bli mer brända.
Ska vara rädd om mig imorgon tror jag. Annars blir det inte så roligt..

Aja, nu blir det SATC somsagt. Hörs kanske imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0