Midsommar afton 2011

2011-06-24 @ 13:10:39

Jag har inte alls hunnit med datorn idag. Har ringt runt hela dagen och försökt fixa saker.
Det blev inte riktigt som jag och Matilda hade räknat med. Klockan tre idag drar vi och står i ett lotteri.
Vi står där fram till fem och då sticker vi direkt hem till Alex ute i ingenstans.
Det kommer nog bli en bra kväll, även fast det inte riktigt blev som planerat. Men hur ofta blir det så?
Jag har sminkat och haft mig nu och vet fortfarande inte hur jag ska ha håret, men det lutar mot bara nersläppt
utan några kruseduller alls. Men ja, det får duga. Ingenting blir bra just nu...

Ska försöka lägga in bild på klänning snart. Ett ögonblick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0