Måndag 27 juni 2011

2011-06-27 @ 10:22:34

Godmorgon!
Jag har precis vaknat till och jag väntar i princip på att min farmor ska ringa så jag kan
komma och klippa deras gräs. Annars är det toppen väder ute och jag ska nog ut och sola
efter frukosten iallafall. Vi får annars se vad dagen erbjuder. Kanske någon som är sugen på att åka till en strand.
Imorgon ska jag iallafall till djulö tillsammans med Linda och vi ska ta vårat första dopp.
Efter det ska jag nog försöka åka iväg på träningen om jag hinner, det borde jag.
Dock börjar jag känna mig lite förkyld, ont i huvudet och snorig men ja, det kanske inte ska stoppa mig.

Aja, frukost nu!


bild från igår.


Kommentarer
Postat av: aye

Den vita tröjan var jätte fin :O Var kommer den ifrån? :)

2011-06-27 @ 11:57:13
URL: http://ayesworld.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0