Måndag 20 juni 2011

2011-06-20 @ 23:22:09

Jag har precis fixat lite med bloggdesignen. Kanske inte jättenöjd, men det får duga.
Idag har jag kört Zumba fitness, vill bara säga att det är grymt svårt och jag kände mig som en stel pinne..
Men jag ska försöka köra det varje dag så jag lär mig någon gång, så musklerna får arbeta.
Jag tror inte dom arbetade så mycket idag, jag tramsade mest runt. Imorgon ska jag köra seriöst, eller?
Sedan åkte jag in tillsammans med Ebba och Ewa (Matilda & Ebbas mormor) till staden.
Ewa handlade och sedan landade vi hemma hos Ebba och Matilda.
Jag och Ebba kolla tv och sedan kom Matilda hem från jobbet. Då blev det en pratstund och
sedan blev jag bjuden på lax och potatis (GOTT) och sedan också jordgubbar. Smarrigt.
Mamma kom sen och hämtade mig.

Nu blir det någon serie och sedan i säng. Puss godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0