Landat i solen

2011-06-22 @ 10:51:56

Jag vaknade för runt två timmar sen & nu har jag landat i solen.
Äntligen lite värme och lite sol. Så jag passar på att sola, vem vill inte bli brun?
Idag ska jag städa mitt rum, köra Zumba och spela match framåt kvällen. Vi åker till matchen med buss
och jag ser framemot en seger! Man vill ju inte vara deppig hela vägen hem i bussen sen.
Juste tonade ju håret igår, det blev ingen större skillnad förutom att det blev ljusare uppe vid hårbotten.
Jag ska nog be mamma köpa en toning till så längden på håret också kan bli ljusare.
Jag hoppas också min midsommar klänning kommer imorgon, annars blir det jobbigt...

Nu ska jag njuta i solen med boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0