dagen före midsommar afton

2011-06-23 @ 21:15:09

Imorgon är det somsagt midsommar & allt verkar lösa sig och jag ser framemot en toppen kväll!
Det blir en lagom fest tillsammans med människor som man känner, det ska nog bli lyckat.
Jag måste försöka lägga mig skapligt ikväll och gå upp tidigt imorgon för att hinna med allt. 
Jag vet inte alls hur jag ska ha håret eller hur jag ska sminka mig. Men det brukar väl vara sånt som 
får bli som det blir. Jag hoppas mamma kan sminka mig iallafall. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Klassträffen. 


Kommentarer
Postat av: Jessika

kika gärna in min blogg o passa på att ställa en fråga eller två! =) kram

2011-06-23 @ 23:04:23
URL: http://perfectforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0