pojken som kallades det

2011-07-14 @ 12:25:43

den mest hemska boken jag någonsin har läst. jag har inte läst ut den, men bara början är hemsk.
boken får mig verkligen att tänka, tänka på hur förbaskat bra jag har det!
jag får gå i skolan, få den utbildning jag vill ha, jag får mat (dagligen), jag får kärlek och stöd.
jag har fantastiska föräldrar, samt vänner. jag är verkligen glad för det jag har!
att denna Dave ska få straff varje dag, vara utan mat flera dagar i strek, jag förstår inte..
hur kan personer vara så hemska, boken är så hemsk att jag började gråta när jag höll på att läsa.

hemsk, jobbig, sorglig, det är bara några ord denna bok är. men fysjutton vad bra den är.


ta dig tid att läsa denna bok, det är värt det! varje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0