cykelproblem

2011-07-13 @ 12:38:06
jag har precis försökt laga min fina cykel och gick det bra? njaae. vette tusan vad som är felet.
är iallafall något med hjulet, det går iallafall inte att pumpa i någon luft även fast det inte finns någon luft
i däcket. toppen. aja, har också hunnit med att äta och det blev resten av spagettin och köttfärssåsen som vi åt så glatt i måndags. kanske inte lika god idag, men det fick duga. hade inte lust att ställa mig och laga något.
nu är det bara att vänta på sms från matilda så vi kan sticka ut på fotorunda snart.
bilderna får ni nog se imorgon, eftersom jag kommer vara upptagen hela dagen/kvällen idag.

see youuu


by me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0