31 juli - im back!

2011-07-31 @ 16:28:54
jo, jag vet att det var länge sen jag uppdaterade. jag har haft fullt upp och inte orkat skriva något.
jag har hunnit med en hel del, jag har varit tillsammans med matilda hemma hos hennes farmor och farfar
och sov också kvar där över en natt. när jag åkte hem därifrån åkte jag tåg tillsammans med linda
till Norrköping och så var vi hos henne tillsammans med julia och lindal. sov där fre-lör och
på lördagen kom det folk hem till linda och vi kom i säng runt fyra. hård helg, sov hela söndagen sen
när jag kom hem. sen har jag umgåtts med matilda några dagar och igår åkte jag och några andra
flickor hem till lisa och där käka vi tacos, bada i hennes fina pool, kolla film och hade det mysigt.
vi landade i olika sängar sedan vid två kanske, men jag och matilda somnade inte förns tre, halv fyra.
ännu en hård helg, nu är jag helt slut och jag ska bara ta det lugnt. kanske cykla bredvid matilda
senare när hon springer, eftersom jag inte kan springa pga min rygg. ska till doktor på tisdag.
sen blir det skräckfilm tillsammans med familjen ikväll.

ojoj, långt inlägg. stjärna i kanten till dom som läste allt!
(kommer kolmården - del 2 strax)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0