22:04 - en lång men bra dag!

2011-07-19 @ 22:04:45
idag har jag varit i stan tillsammans med mamma, solat och åkt runt på ärenden.
sedan hem och måla samt klippa gräset. jag åkte sen in till stan med bussen och då träffade jag linda.
vi pratade en stund och sen fikade vi två tillsammans med elin. trevlig fikastund!
när jag sen åkte hem med bussen gick jag till mormor och morfar där jag stannade för att
kolla på allsång på skansen tillsammans med dom, mamma och morbror samt hans fru. trevligt.
nu är vi hemma och ska strax sova eftersom vi ska till kolmården imorgon bitti. vi åker 9!

sova snart, först bara kolla klart en film tillsammans med mamma och brorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0