Tisdagen den 30 augusti

2011-08-30 @ 20:00:08
Hej bloggen & ni som läser min blogg.

Jag och mamma kom ungefär precis innanför dörren efter har varit ute på en 4,5 km löpningsrunda på 28 minuter, kändes riktigt skönt. Det brukar annars ta 40 minuter så det var en lyckad runda.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och äta en bit mat. Men innan jag hoppar in i duschen ska jag börja kolla på Robinsson, i reklamen hoppar jag in i duschen! Ha-ha.
Imorgon är det onsdag (redan?) och vi har djursjukvård, idrott & hälsa och matematik. Slutar vid halv fyra, då blir det hem och sen iväg och inventera med laget. Låter väl roligt, eller inte... Hoppas vi inte håller på till natten, det gjorde vi förra gången. Aja, inte klaga. Annars så är det ju inte så mycket mer att säga, förutom att snart är det helg IGEN! Skönt. Match i helgen & kanske lite tid för studier samt vänner.

Nej, Robinsson var det ja! Puss på er. Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0