skypeeee

2011-08-27 @ 23:56:39
blev tvingad att uppdatera av matilda, så det är väl bäst att jag skriver några rader.
jag sitter just nu och skypar med henne, gud så kul vi har det.

vad har jag gjort idag då? jo, jag har varit tillsammans med mamma & matilda uppe vid plan och
kollat på brorsan som spelade match, den slutade 6-2 till brors lag. härligt, härligt!
kvällen erbjöd filmmys tillsammans med skiten, alltid lika mysigt. hjärta på dig, skitis! hihi.
 
tropisk värme utomhus så vi sitter nu och svettas tillsammans genom skype, roligt........

aja, jag hoppas hon är nöjd nu! pussss.


stor bild på skönheten själv! äcklet där uppe i ett hörn. fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0