21 augusti - dagarna vi minns

2011-08-21 @ 20:40:39
saker har hänt sen sist & nu är det endast en dag kvar på mitt sommarlov.
sommaren har varit en av dom bästa, kanske dock inte den bästa tanke på vädret.
jag har varit i kroatien sen sist, bästa semestern hittills. det har också bjudits på festligheter & träningar.
på tisdag börjar skolan och jag har ingen ångest alls, sommaren har varit skön och jag är utvilad.
redo för ännu en termin i skolan, dock är ju höst terminen värst. terminen blir ännu lättare om ett
rum på elevboendet blir ledigt för lilla mig. tycker inte om att pendla under vintern, både mörkt när man
åker till skolan och när man åker hem. kommer bli tufft, men ack så mycket lättare också!

nu får vi se när jag uppdaterar igen, det visar sig helt enkelt. hoppas inte för mycket bara.


en bild från i fredags, fina kvällen/natten/morgonen hos hannipanni  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0